De Parel ontstond na het samengaan van twee aparte scholen. De nieuwe school biedt speciaal onderwijs voor kinderen die als gevolg van een lichamelijke handicap of langdurige ziekte extra zorg en revalidatie nodig hebben. Ons werd gevraagd een nieuw logo, website en huisstijl te ontwikkelen. Na meerdere sessies met alle betrokkenen is als eerste het logo ontwikkelt en aansluitend de website. Later in het jaar werden alle andere communicatiemiddelen ontworpen en geproduceerd in de nieuwe huisstijl, waaronder het organisatiedrukwerk, schoolgids, folders, jaarverslag, ordners, naamborden.



Logo ontwikkeling en huisstijl, vormgeving, website ontwerp en bouw, fotografie, opmaak en productie communicatiemiddelen





  • Visieboekje 'waarde-volle' zorg
  • Mytylschool De Regenboog
  • Serviceplan Zonnehuisgroep Amstelland
  • Omring Magazine voor 55-plussers
  • Fusie vier PON bedrijven tot één
  • Nieuwe naam & huisstijl LOC
  • Missie/visie producten Omring
  • Campagne: Mentoren Gezocht
  • Amaseu huisstijlmanagement
  • Meerdere zorgorganisaties; 1 communicatiemiddel
  • De toekomst ligt in het NU
  • Magazine Nationaal Ouderenfonds