Vaak worden projecten over onderwerpen zoals zorginkoop, kwaliteit of zorgzwaartepakketten(ZZP) door verschillende zorgorganisaties ge-dragen. Daar rolt dan één gezamenlijk com-municatiemiddel uit. Hoe geef je die vorm? Iedere partij wil het liefst vanuit zijn eigen huisstijl met de achterban communiceren, maar dat is te kostbaar in de uitvoering. En wat doe je bij een volgend gezamenlijk project? Een aparte productlijn zorgt ervoor dat er een lijn is in deze gezamenlijke uitingen, zodat er toch herkenning is voor de achterban van alle partijen. Onze opdrachtgever is hierbij LOC Zeggenschap in Zorg.



ontwerp, vormgeving, productie en mailpacks en verzending voor alle partijen





  • Visieboekje 'waarde-volle' zorg
  • Nieuw logo & website De Parel
  • Mytylschool De Regenboog
  • Serviceplan Zonnehuisgroep Amstelland
  • Omring Magazine voor 55-plussers
  • Fusie vier PON bedrijven tot één
  • Nieuwe naam & huisstijl LOC
  • Missie/visie producten Omring
  • Campagne: Mentoren Gezocht
  • Amaseu huisstijlmanagement
  • De toekomst ligt in het NU
  • Magazine Nationaal Ouderenfonds