De missie en visie en de kernwaarden zijn door het management van Omring bepaald en omschreven. Maar hoe breng je deze toch wel abstracte begrippen, zoals o.a. "eigen regie", over aan cliënten en medewerkers in de zorg? Een reeks aan communicatiemiddelen ondersteunt dit proces. Van speelse harmonicafolders, tot posters, gelukskoekjes en feedback kaarten. Allemaal in dezelfde stijl en ondersteund met illustraties die op een simpele en doeltreffende manier de inhoud verbeelden.



concept, vormgeving, productie





  • Visieboekje 'waarde-volle' zorg
  • Nieuw logo & website De Parel
  • Mytylschool De Regenboog
  • Serviceplan Zonnehuisgroep Amstelland
  • Omring Magazine voor 55-plussers
  • Fusie vier PON bedrijven tot één
  • Nieuwe naam & huisstijl LOC
  • Campagne: Mentoren Gezocht
  • Amaseu huisstijlmanagement
  • Meerdere zorgorganisaties; 1 communicatiemiddel
  • De toekomst ligt in het NU
  • Magazine Nationaal Ouderenfonds